|
jak wypalic obraz .bin na cd? Wydrukowane z: Forum Magazynu Komputerowego ENTER Wątek: Autor wątku: kolacz
Temat: jak wypalic obraz .bin na cd? Czesc, jestem początkującym urzytkownikiem komputera i napotkałem na pierwszy problem, otóż zgrałem gre z internetu za pomoca programu kazo podobnego. Pliki są w formacie .bin , w jaki najprostrzy sposób moge wypalic te pliki na płyty? próbowałem juz wielu programów zawsze z negatywnym skótkiem. Próbowałem rowniez zmiany bin na iso bądż cue, ale nawet to nie pomogło, po wypaleniu płyta była pusta ! Prosze o pomoc, jaki program uzyc do tej operacji, i na przyszłosc w jakim najlepiej formacie zgrywac pliki? (cue, bin, iso...) .
Odpowiedzi:
Autor odpowiedzi: pocio a zdrać jeszcze jak nagrywałeś pliki iso na płytkę
Autor odpowiedzi: beton Witam.
Autor odpowiedzi: kolacz zgrałem gotowe pliki .bin ja ich nie pakowałem , chce je rozpakowac , i mam z tym duzy problem , nie wiem jakim programem i czy najpierw zmienic z bin na iso lub cue czy odrazu z bin wypalic , jak tak to za pomoca ktorego programu ??
Autor odpowiedzi: beton Rozpakuj tym czym jest spakowany rar,zip i dopiero po rozpakowaniu wypal.
Autor odpowiedzi: kolacz nie chodzi mi o spakowanie rarem czy zipem , to jest obraz plyty, mam pliki z rozszerzeniem . bin , jak mozesz to powiedz jakim programem przekonwertowac plik bin na iso ???? . thx
Autor odpowiedzi: beton No przecież napisałem.Zmień bin na iso i Nero wypali.Nero->nagraj->wypal obraz.
Autor odpowiedzi: bolo6 Nero ma funkcję "otwórz kompilację", tylko zmień w opcjach, by widział wszystkie pliki. Jeżeli jest dobrze zgrany obraz, to w oknie powinieneś zobaczyć, pliki, które zechcesz nagrać. Plik . cue, służy do informowania innych programów, o tym co jest nagrane. Inaczej mówiąc, jeżeli masz plik clone cd (ccd), cue infomuje o tym inne programy i służy do weryfikacji danych.
Autor odpowiedzi: kolacz unexpected file format taka dostaje informacje kiedy chce otworzyc plik , probowalem na kilku