Forum magazynu komputerowego ENTER
www.enter.pl

jak wypalic obraz .bin na cd?

Wydrukowane z: Forum Magazynu Komputerowego ENTER
Adres URL wątku: http://forum.enter.pl/archiwum/forum_watek_nr_10348.html

Wątek:

Autor wątku: kolacz
Temat: jak wypalic obraz .bin na cd?
Forum: Klub Użytkownika
Wysłane: 20/03/2004 22:15:45
Treść:

Czesc, jestem początkującym urzytkownikiem komputera i napotkałem na pierwszy problem, otóż zgrałem gre z internetu za pomoca programu kazo podobnego. Pliki są w formacie .bin , w jaki najprostrzy sposób moge wypalic te pliki na płyty? próbowałem juz wielu programów zawsze z negatywnym skótkiem. Próbowałem rowniez zmiany bin na iso bądż cue, ale nawet to nie pomogło, po wypaleniu płyta była pusta ! Prosze o pomoc, jaki program uzyc do tej operacji, i na przyszłosc w jakim najlepiej formacie zgrywac pliki? (cue, bin, iso...) .
Dziękuje Czesc

Odpowiedzi:

Autor odpowiedzi: pocio
Wysłano: 20/03/2004 22:19:43
Treść:

a zdrać jeszcze jak nagrywałeś pliki iso na płytkę
bo do tego celu w nero służy polecenie nagraj obraz płyty jak nagrywałeś inaczej to masz przyczynę podanego przez ciebie wyniku

"połowa problemów odłożonych rozwiązuje się sama"

pozdrawiam
Pocio

Autor odpowiedzi: beton
Wysłano: 20/03/2004 22:31:10
Treść:

Witam.
Próbowalem ze zmianą bin na iso i pięknie się wypaliło w Nero
Na przyszłość ściągaj zawsze dwa pliki,bin i cue to są paużki nierozłączki.

Nakarm dziecko

Autor odpowiedzi: kolacz
Wysłano: 20/03/2004 22:33:00
Treść:

zgrałem gotowe pliki .bin ja ich nie pakowałem , chce je rozpakowac , i mam z tym duzy problem , nie wiem jakim programem i czy najpierw zmienic z bin na iso lub cue czy odrazu z bin wypalic , jak tak to za pomoca ktorego programu ??

Wysłano: 20/03/2004 22:36:53
Treść:

Rozpakuj tym czym jest spakowany rar,zip i dopiero po rozpakowaniu wypal.

Nakarm dziecko

Wysłano: 20/03/2004 22:38:31
Treść: